Provoz 
Městského úřadu Chrastava od pondělí 15. 2. 2021
 

Úřední hodiny 
Pondělí a Středa od 8:00 hod. do 12:00 hod. dopoledne
od 13:00 hod. do 17:00 hod. odpoledne
 
Mimo tyto hodiny lze realizovat jednání pouze individuálně telefonicky domluvená 
s příslušným zaměstnancem.
U vstupu do úřadu bude pracovník MěÚ, který poradí s vyřízením věci, převezme 
písemnost, případně zavolá zaměstnance příslušného k vyřízení věci. Nebo ukáže 
cestu, případně odfiltruje - tj. nevpustí - zbloudilce.
Telefonicky či e-mailem naše pracovníky kdykoli kontaktujte.
Mimo výše uvedené úřední hodiny bude budova MěÚ uzavřena.
V naléhavých případech (např. pošta, člen zastupitelstva apod.) lze telefonovat 
na čísla 482 363 811, 482 363 812. Určený pracovník přijde k hlavnímu 
vchodu radnice.
Bez zakrytí dýchacích cest nelze do budovy vstoupit.
Veřejné toalety budou nepřístupné.
Provoz sběrného dvora není omezen

Žádáme občany, aby při návštěvě sběrného dvora používali ochranu dýchacích cest 
a dodržovali bezpečné rozestupy od obsluhy i mezi sebou navzájem.