Chrastava - www.chrastava.cz - homepage Chrastava
Fórum o Chrastavě
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

WASSA!!!!!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Naše město
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: út listopad 14, 2023 2:36 pm    Předmět: Citovat

zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st listopad 15, 2023 9:03 pm    Předmět: Citovat

Wassa napsal:
zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic


Bylo by vhodné upřesnit i některé další skutečnosti. Ano, denní provoz nyní obvykle končí okolo 18.hodiny a brána se zavírá. S tím souhlasím, nesouhlasím ale s tvrzením o občasném závozu, pokud tedy občasným závozem není myšleno až 12 kamionů jako například 13.11.2023 nebo třeba 9.11.2023. Budu polemizovat i s tvrzením, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk, a že máme od provozu klid. Například najíždění vysokozdvižných vozíků do kamionu během nakládky a vykládky rozhodně není bezhlučné. Do každého kamionu vozík najede několikrát a vynásobte to počtem kamionů. Stejně tak není bezhlučné, když během noci se z haly ozve rána připomínající padající kovový regál. Stejně tak není bezhlučné, když se ve 4:30 hodin otevře brána a ještě se k tomu rozsvítí světla umístěná po celém obvodu budovy.
Ještě bych se rád vyjádřil k tvrzení o neprodlené reakci na objektivní připomínky sousedů. Pojíždění vysokozdvižných vozíků s plynovým pohonem nebo nezatíženými dlouhými lyžinami, vykládka a nakládka kamionů na manipulační ploše probíhala v areálu jako standard a změna k dnešnímu stavu trvala velmi dlouho a vyžadovala značné úsilí. V podstatě od zahájení provozu nebylo ze strany provozovatele dodržováno téměř nic z toho, co bylo stanoveno v platných rozhodnutích.
Máte pravdu, sledování kamerových záznamů nás opravdu stojí dost času. Přitom by bylo velmi jednoduché, jak se počítání zbavit. Dodržujte platná rozhodnutí, odbavte v areálu počet kamionů, který máte v rozhodnutí, a který jste uvedli v žádosti o změnu stavby před dokončením.

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petrtlach



Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Chrastava

PříspěvekZaslal: st listopad 15, 2023 9:44 pm    Předmět: Citovat

Žďárský napsal:
Wassa napsal:
zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic


Bylo by vhodné upřesnit i některé další skutečnosti. Ano, denní provoz nyní obvykle končí okolo 18.hodiny a brána se zavírá. S tím souhlasím, nesouhlasím ale s tvrzením o občasném závozu, pokud tedy občasným závozem není myšleno až 12 kamionů jako například 13.11.2023 nebo třeba 9.11.2023. Budu polemizovat i s tvrzením, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk, a že máme od provozu klid. Například najíždění vysokozdvižných vozíků do kamionu během nakládky a vykládky rozhodně není bezhlučné. Do každého kamionu vozík najede několikrát a vynásobte to počtem kamionů. Stejně tak není bezhlučné, když během noci se z haly ozve rána připomínající padající kovový regál. Stejně tak není bezhlučné, když se ve 4:30 hodin otevře brána a ještě se k tomu rozsvítí světla umístěná po celém obvodu budovy.
Ještě bych se rád vyjádřil k tvrzení o neprodlené reakci na objektivní připomínky sousedů. Pojíždění vysokozdvižných vozíků s plynovým pohonem nebo nezatíženými dlouhými lyžinami, vykládka a nakládka kamionů na manipulační ploše probíhala v areálu jako standard a změna k dnešnímu stavu trvala velmi dlouho a vyžadovala značné úsilí. V podstatě od zahájení provozu nebylo ze strany provozovatele dodržováno téměř nic z toho, co bylo stanoveno v platných rozhodnutích.
Máte pravdu, sledování kamerových záznamů nás opravdu stojí dost času. Přitom by bylo velmi jednoduché, jak se počítání zbavit. Dodržujte platná rozhodnutí, odbavte v areálu počet kamionů, který máte v rozhodnutí, a který jste uvedli v žádosti o změnu stavby před dokončením.

Zdeněk Žďárský


Ještě bych upřesnil, bylo řečeno, i kolik bude výjezdů VZV. Mám dojem, že 20 výjezdů a 20 zájezdů? Pokud se neplete? Není ještě problém i v tom, že tam má sladové prostory někdo další?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
petrtlach



Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Chrastava

PříspěvekZaslal: st listopad 15, 2023 10:05 pm    Předmět: Citovat

Wassa napsal:
zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic


Pokud se chcete bránit, proč nezajistíte měření venkovního hluku a světla. V případě podání stížností na KHS Vám je může nařídit přímo i KHS. 40dB limit. Dlouhodobě podobné problémy byly na druhé straně v areálu, kde hluk byl z GrupoAntolin. A vyřešili.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: čt listopad 16, 2023 8:37 am    Předmět: Citovat

Žďárský napsal:
Wassa napsal:
zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic


Bylo by vhodné upřesnit i některé další skutečnosti. Ano, denní provoz nyní obvykle končí okolo 18.hodiny a brána se zavírá. S tím souhlasím, nesouhlasím ale s tvrzením o občasném závozu, pokud tedy občasným závozem není myšleno až 12 kamionů jako například 13.11.2023 nebo třeba 9.11.2023. Budu polemizovat i s tvrzením, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk, a že máme od provozu klid. Například najíždění vysokozdvižných vozíků do kamionu během nakládky a vykládky rozhodně není bezhlučné. Do každého kamionu vozík najede několikrát a vynásobte to počtem kamionů. Stejně tak není bezhlučné, když během noci se z haly ozve rána připomínající padající kovový regál. Stejně tak není bezhlučné, když se ve 4:30 hodin otevře brána a ještě se k tomu rozsvítí světla umístěná po celém obvodu budovy.
Ještě bych se rád vyjádřil k tvrzení o neprodlené reakci na objektivní připomínky sousedů. Pojíždění vysokozdvižných vozíků s plynovým pohonem nebo nezatíženými dlouhými lyžinami, vykládka a nakládka kamionů na manipulační ploše probíhala v areálu jako standard a změna k dnešnímu stavu trvala velmi dlouho a vyžadovala značné úsilí. V podstatě od zahájení provozu nebylo ze strany provozovatele dodržováno téměř nic z toho, co bylo stanoveno v platných rozhodnutích.
Máte pravdu, sledování kamerových záznamů nás opravdu stojí dost času. Přitom by bylo velmi jednoduché, jak se počítání zbavit. Dodržujte platná rozhodnutí, odbavte v areálu počet kamionů, který máte v rozhodnutí, a který jste uvedli v žádosti o změnu stavby před dokončením.

Zdeněk Žďárský

Děkuji, že jsme se alespoň na něčem shodli. Nerad bych se vracel do minulosti, tenkrát jsem zde ještě nebyl, a nyní už s tím nic neudělám. Jsem rád, že jste to s námi nějak vydrželi a nyní už to snad bude jenom lepší.

1) Porovnával jsem vaše udávané počty kamionů ve zmíněné dny s naší evidencí, a opět jich udáváte víc. (?) Asi v tom začínám vidět nějaký váš záměr.
2) Nějaký hluk z nakládek / vykládek je pochopitelný. Děje se tak ale pouze v povoleném denním rozmezí. I tento proces je změřený akreditovanou laboratoří a vyhovuje s výraznou rezervou hygienickým limitům.
3) Rána v noci? Opravdu si nedovedu představit, co by to mohlo způsobit. Stejně tak ale můžu napsat, že jsem podobnou ránu slyšel i od vás.
4) Osvětlení + brána. Děkuji za konstruktivní připomínku. Přechodem na zimní čas ještě nedošlo k posunu o hodinu. Omlouvám se, a během dneška zařídím.
5) Zastavování aut na silnici. Zde uvedu na pravou míru, že naši řidiči si chodí pro svačiny v době jejich odbavování = stojí tedy v našem areálu, nikde nepřekáží. Pokud nějaké auto stojí na silnici, tak se k nám max. cizí řidič přišel zeptat, kde sídlí cizí firma někde dále v Nádražní ulici(cca. 1-2 týdně). Naše auta k nám trefí, halu máme označenou dostatečně. Na silnici a na chodníku postávají zpravidla auta řidičů, kteří si jdou pro svačinu, ale to my nejsme schopni ovlivnit. To by měl být spíš podnět na místní MP.
5) Sledování kamerových záznamů - zde opět připomenu svůj dotaz z předchozího příspěvku, na který jste mi nezareagoval. Proč ztrácíte čas sledováním záznamů z východní brány, když vám zde ani teoreticky žádnou újmu nezpůsobujeme?? Není to tedy zbytečné?

Můžu mít také dva dotazy?

Když už věnujete tomu počítání aut tolik času a sledujete permanentně celodenní dění a provoz v celé ulici, nezkoušel jste spočítat kolik po této ulici projede za den oběma směry ostatních kamionů, tedy nezajíždějících k Wasse? V jakém poměru je třeba počet našich kamionů, které končí cestu z větší části na východní bráně, a tudíž vás určitě neobtěžují, proti těm, které vám rozjeté skutečně hučí před okny?

A druhý dotaz. Naše auta mají náklad zpravidla do 10t, čili není využitá ani polovina možného zatížení kamionu. Když kolem vašeho domu projede např. 50 plně naložených kamionů sem tam = až 24t, motor tedy hučí, auto duní, tak se vám dům neklepe a hluk je také v pořádku?

Děkuji za vaše racionální zodpovězení konkrétních dotazů, a prosím o vaší objektivitu a korektnost.

Kamil Knittel, Wassa logistic
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GKCHRASTAVA



Založen: 6.11.2007
Příspěvky: 147

PříspěvekZaslal: pá listopad 17, 2023 7:44 am    Předmět: Porušování obecně závažné vyhlášky 2/2014 Citovat

Můj dotaz tady zazněl již několikrát a zazní znovu, Nezrušíme vyhlášku č2/3014, když jsou tady výběrové subjekty , které jí soustavně nerespektují a porušují? Vymahatelnost dodržování vůči občanům je nekompromisní, vůči právnickým osobám benovolentní až schvalující? Co na to WASSA? Děkuji P.S: Poprosím o čísla kamionů z dnešního státního svátku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: po listopad 20, 2023 7:18 pm    Předmět: Citovat

Wassa napsal:
Žďárský napsal:
Wassa napsal:
zatocilradim napsal:
12.10.23 cca 37 kamiónů
13.10.23 cca 44 kamiónů
Stále jde pouze o východní část areálu. Oproti povoleným 18ti kamiónů na den, jde o soustavné porušování kolaudačních podmínek.
Radim Zatočil, MUDr Eva Zatočilová, rodina Žďárských


Bylo by vhodné upřesnit některé skutečnosti. Na objektivní připomínky "sousedů" se snažíme reagovat neprodleně, nejinak tomu bylo i u vaší rodiny. U západní brány, kde má vaše rodina dům, a kde vás tedy teoreticky můžeme nějak obtěžovat provozem, končí denní provoz již v 18.00 hod., zavírá se brána, a až na občasný závoz zde již není žádný pohyb. V průběhu dne je zde takové nastavení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk. V tomto ohledu tedy máte od našeho provozu klid.

Ve svých příspěvcích řešíte ale hlavně provoz na východní bráně. Ta je od vašeho domu, vzdálena šikmo min. 150 metrů, jejíž provoz vás tudíž nemůže omezovat. Předpokládal bych od vás spíš nějaké připomínky k západní bráně. Mohl byste tedy nějak upřesnit, co vás vede k neustálému, každodennímu sledování východní brány firmy Wassa, kde vás musí lustrování kamerových záznamů stát neuvěřitelné množství času?

Kamil Knittel, Wassa logistic


Bylo by vhodné upřesnit i některé další skutečnosti. Ano, denní provoz nyní obvykle končí okolo 18.hodiny a brána se zavírá. S tím souhlasím, nesouhlasím ale s tvrzením o občasném závozu, pokud tedy občasným závozem není myšleno až 12 kamionů jako například 13.11.2023 nebo třeba 9.11.2023. Budu polemizovat i s tvrzením, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk, a že máme od provozu klid. Například najíždění vysokozdvižných vozíků do kamionu během nakládky a vykládky rozhodně není bezhlučné. Do každého kamionu vozík najede několikrát a vynásobte to počtem kamionů. Stejně tak není bezhlučné, když během noci se z haly ozve rána připomínající padající kovový regál. Stejně tak není bezhlučné, když se ve 4:30 hodin otevře brána a ještě se k tomu rozsvítí světla umístěná po celém obvodu budovy.
Ještě bych se rád vyjádřil k tvrzení o neprodlené reakci na objektivní připomínky sousedů. Pojíždění vysokozdvižných vozíků s plynovým pohonem nebo nezatíženými dlouhými lyžinami, vykládka a nakládka kamionů na manipulační ploše probíhala v areálu jako standard a změna k dnešnímu stavu trvala velmi dlouho a vyžadovala značné úsilí. V podstatě od zahájení provozu nebylo ze strany provozovatele dodržováno téměř nic z toho, co bylo stanoveno v platných rozhodnutích.
Máte pravdu, sledování kamerových záznamů nás opravdu stojí dost času. Přitom by bylo velmi jednoduché, jak se počítání zbavit. Dodržujte platná rozhodnutí, odbavte v areálu počet kamionů, který máte v rozhodnutí, a který jste uvedli v žádosti o změnu stavby před dokončením.

Zdeněk Žďárský

Děkuji, že jsme se alespoň na něčem shodli. Nerad bych se vracel do minulosti, tenkrát jsem zde ještě nebyl, a nyní už s tím nic neudělám. Jsem rád, že jste to s námi nějak vydrželi a nyní už to snad bude jenom lepší.

1) Porovnával jsem vaše udávané počty kamionů ve zmíněné dny s naší evidencí, a opět jich udáváte víc. (?) Asi v tom začínám vidět nějaký váš záměr.
2) Nějaký hluk z nakládek / vykládek je pochopitelný. Děje se tak ale pouze v povoleném denním rozmezí. I tento proces je změřený akreditovanou laboratoří a vyhovuje s výraznou rezervou hygienickým limitům.
3) Rána v noci? Opravdu si nedovedu představit, co by to mohlo způsobit. Stejně tak ale můžu napsat, že jsem podobnou ránu slyšel i od vás.
4) Osvětlení + brána. Děkuji za konstruktivní připomínku. Přechodem na zimní čas ještě nedošlo k posunu o hodinu. Omlouvám se, a během dneška zařídím.
5) Zastavování aut na silnici. Zde uvedu na pravou míru, že naši řidiči si chodí pro svačiny v době jejich odbavování = stojí tedy v našem areálu, nikde nepřekáží. Pokud nějaké auto stojí na silnici, tak se k nám max. cizí řidič přišel zeptat, kde sídlí cizí firma někde dále v Nádražní ulici(cca. 1-2 týdně). Naše auta k nám trefí, halu máme označenou dostatečně. Na silnici a na chodníku postávají zpravidla auta řidičů, kteří si jdou pro svačinu, ale to my nejsme schopni ovlivnit. To by měl být spíš podnět na místní MP.
5) Sledování kamerových záznamů - zde opět připomenu svůj dotaz z předchozího příspěvku, na který jste mi nezareagoval. Proč ztrácíte čas sledováním záznamů z východní brány, když vám zde ani teoreticky žádnou újmu nezpůsobujeme?? Není to tedy zbytečné?

Můžu mít také dva dotazy?

Když už věnujete tomu počítání aut tolik času a sledujete permanentně celodenní dění a provoz v celé ulici, nezkoušel jste spočítat kolik po této ulici projede za den oběma směry ostatních kamionů, tedy nezajíždějících k Wasse? V jakém poměru je třeba počet našich kamionů, které končí cestu z větší části na východní bráně, a tudíž vás určitě neobtěžují, proti těm, které vám rozjeté skutečně hučí před okny?

A druhý dotaz. Naše auta mají náklad zpravidla do 10t, čili není využitá ani polovina možného zatížení kamionu. Když kolem vašeho domu projede např. 50 plně naložených kamionů sem tam = až 24t, motor tedy hučí, auto duní, tak se vám dům neklepe a hluk je také v pořádku?

Děkuji za vaše racionální zodpovězení konkrétních dotazů, a prosím o vaší objektivitu a korektnost.

Kamil Knittel, Wassa logistic


K počtu kamionů jen dodám, že ani jednou jste neuvedl počet odbavených kamionů vycházející z vaší evidence, opakovaně jen píšete, že je nižší. To je nějaký váš záměr? Co brání tomu zveřejnit výstup vaší evidence?
K dalšímu jen stručně. Reagoval jsem na vaše tvrzení, že z areálu nevychází prakticky žádný hluk a je zde jen občasný závoz. A to není pravda, je to hlučné a rozhodně to není občasný závoz.
Máte pravdu, z našeho domu by se teoreticky mohl v noci zvuk padajícího kovového regálu klidně objevit. My zde bydlíme a pracovní dobu nemáme stanovenou do 22 hodin.
A co se týká sledování počtu kamionů, tak to bude zbytečné až v okamžiku, kdy budete dodržovat stanovené podmínky a odbavovat maximální povolený počet kamionů. Domnívám se, že snížení počtu kamionů oproti současnému stavu, tedy na maximální povolený počet, se pozitivně projeví i na západní bráně.
A ano, i další kamiony zvyšují hluk. A i na to se snažíme upozornit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kmor



Založen: 22.11.2023
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: st listopad 22, 2023 11:26 am    Předmět: Citovat

Ten kdo něco takového nikdy nezažil,to asi nikdy nepochopí... Nebo má město nějaký důvod,že nic nedělá? Fascinuje mě,že si v dnešní době,kdy je všude nedostatek zubařů,neváží toho,že má ve městě zubaře a opravdu dobrého zubaře!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zatocilradim



Založen: 18.4.2022
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: st listopad 22, 2023 12:26 pm    Předmět: Citovat

Děkujeme uživateli "KMOR" za podporu. Paní doktorka Zatočilová si toho váží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zatocilradim



Založen: 18.4.2022
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: st listopad 22, 2023 2:03 pm    Předmět: Citovat

Troufám si říct, že většina z oněch 18ti kamiónů povolených na den, je dnes odbaveno zde u mateřské školky. Zrovna nyní tu stojí 6 vozidel najednou.
A opět couvá kamión přímo přes ulici Nádražní na protější parkoviště, protože se nevejdou na plochu firmy Wassy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petrtlach



Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Chrastava

PříspěvekZaslal: čt listopad 23, 2023 10:43 am    Předmět: Citovat

Kmor napsal:
Ten kdo něco takového nikdy nezažil,to asi nikdy nepochopí... Nebo má město nějaký důvod,že nic nedělá? Fascinuje mě,že si v dnešní době,kdy je všude nedostatek zubařů,neváží toho,že má ve městě zubaře a opravdu dobrého zubaře!


Very Happy do voleb daleko? Ale vtipy stranou. Poslední reakce, pokud projdu je někdy z léta 2023. Byly řešeny i přestupková řízení. V tuto chvíli doporučuji než psát zde, tak dát konkrétní podněty na stavební úřad a KHS. Problémy v prostory bývalého Elitextu se takhle řešily asi 6 let. Byly to hrozné rány, když VZV narážely a i osvětlení od Ponny Expesu, ale vše se pak vyřešilo, pokud strany spolupracovaly, ale mě připadá ze strany Wassa spíše agresivní postoj.

Další věc mě zarazila. Pořád se řeší Wassa, ale co Drylock ? Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: pá listopad 24, 2023 5:20 pm    Předmět: Citovat

petrtlach napsal:
Kmor napsal:
Ten kdo něco takového nikdy nezažil,to asi nikdy nepochopí... Nebo má město nějaký důvod,že nic nedělá? Fascinuje mě,že si v dnešní době,kdy je všude nedostatek zubařů,neváží toho,že má ve městě zubaře a opravdu dobrého zubaře!


Very Happy do voleb daleko? Ale vtipy stranou. Poslední reakce, pokud projdu je někdy z léta 2023. Byly řešeny i přestupková řízení. V tuto chvíli doporučuji než psát zde, tak dát konkrétní podněty na stavební úřad a KHS. Problémy v prostory bývalého Elitextu se takhle řešily asi 6 let. Byly to hrozné rány, když VZV narážely a i osvětlení od Ponny Expesu, ale vše se pak vyřešilo, pokud strany spolupracovaly, ale mě připadá ze strany Wassa spíše agresivní postoj.

Další věc mě zarazila. Pořád se řeší Wassa, ale co Drylock ? Laughing Laughing


Naopak, mám osobní zkušenost. Pracoval jsem přes 10 let v textilce. Skoro 100 tkacích stavů, asi 30 skacích strojů, pak snovadla, nánosovací linky, asi 15 velkých klimajednotek se vstupy na stěnách nebo střeše, nějaké kompresory pro vzduchové stavy a ofuky.. Areál jel na tři směny, tedy i v noci(někdy s přejezdem do sobot). Fabrika hučela, v létě s otevřenými světlíky, a okny o to víc. Nikdo si nikdy nestěžoval. Všichni se k té průmyslové zóně navíc svými domy postupně přiblížili ze své vůle. Tady to muselo být dost podobné, kolik domů je tu mladších 20ti let(?), a v případě nezrušeného, původního provozu textilky by ten hluk trval do teď.
Společnost Wassa má změřené veškeré možné hluky z areálu akreditovanou laboratoří a to na různých bodech kolem našeho areálu, tj. ulice Nádražní, Ještědská, Lipová. Ani na jenom z těchto bodů hygienické limity nepřekračujeme, dokonce nejsme ani na jejich hraně. Do celkového hluku okolí prakticky vůbec nepřispíváme (konkrétně do 0,6 dB). Naopak vyšel jako podstatně hlučnější provoz v Nádražní ulici jako takový. Například rozjeté kamiony, autobusy, i některá osobní auta, přispívají hlukem výrazně více. Skutečnost je taková, že Nádražní ulicí přes den, v pracovní dny běžně projede oběma směry průměrně 150-220 OA/hod.(kolem např. 14.00 hod. i víc), a k tomu 20-25 kamionů/hod. mimo Wassu. Hluk je zde přes den prakticky permanentní, kde podíl aut Wassy nemůže být prakticky vnímán.

Se spoluprací nemáme problém, ale jak máme vyhovět člověku, který si stěžuje zejména na kamiony projíždějících na od něho 150 m vzdáleném vjezdu, v minimálním zorném úhlu, o kterých by nevěděl jinak, než že je sleduje permanentně neoprávněně kamerou, a které mu a celé rodině nezpůsobují vůbec žádnou újmu? Je to podle Vás objektivní připomínka?

Drylock? Tomu nerozumím, jak to s nimi jakkoliv souvisí?

Jen ještě jiný úhel pohledu na zamyšlenou: Jsme v Chrastavě stabilně fungující firmou, která zaměstnává buď přímo z Chrastavy, nebo jejího blízkého okolí skoro 80 lidí. Jak jsem uvedl, žádné hygienické limity neporušujeme a na objektivní připomínky se vždy snažíme najít efektivní řešení. Přesto jsme tady zejména, ale nejen panem Zatočilem jediní stále lynčováni. Bylo by tedy řešením všechny lidi propustit a přemístit sklad definitivně jinam? A co by sem přišlo pak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petrtlach



Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 136
Bydliště: Chrastava

PříspěvekZaslal: pá listopad 24, 2023 8:12 pm    Předmět: Citovat

Wassa napsal:
petrtlach napsal:
Kmor napsal:
Ten kdo něco takového nikdy nezažil,to asi nikdy nepochopí... Nebo má město nějaký důvod,že nic nedělá? Fascinuje mě,že si v dnešní době,kdy je všude nedostatek zubařů,neváží toho,že má ve městě zubaře a opravdu dobrého zubaře!


Very Happy do voleb daleko? Ale vtipy stranou. Poslední reakce, pokud projdu je někdy z léta 2023. Byly řešeny i přestupková řízení. V tuto chvíli doporučuji než psát zde, tak dát konkrétní podněty na stavební úřad a KHS. Problémy v prostory bývalého Elitextu se takhle řešily asi 6 let. Byly to hrozné rány, když VZV narážely a i osvětlení od Ponny Expesu, ale vše se pak vyřešilo, pokud strany spolupracovaly, ale mě připadá ze strany Wassa spíše agresivní postoj.

Další věc mě zarazila. Pořád se řeší Wassa, ale co Drylock ? Laughing Laughing


Naopak, mám osobní zkušenost. Pracoval jsem přes 10 let v textilce. Skoro 100 tkacích stavů, asi 30 skacích strojů, pak snovadla, nánosovací linky, asi 15 velkých klimajednotek se vstupy na stěnách nebo střeše, nějaké kompresory pro vzduchové stavy a ofuky.. Areál jel na tři směny, tedy i v noci(někdy s přejezdem do sobot). Fabrika hučela, v létě s otevřenými světlíky, a okny o to víc. Nikdo si nikdy nestěžoval. Všichni se k té průmyslové zóně navíc svými domy postupně přiblížili ze své vůle. Tady to muselo být dost podobné, kolik domů je tu mladších 20ti let(?), a v případě nezrušeného, původního provozu textilky by ten hluk trval do teď.
Společnost Wassa má změřené veškeré možné hluky z areálu akreditovanou laboratoří a to na různých bodech kolem našeho areálu, tj. ulice Nádražní, Ještědská, Lipová. Ani na jenom z těchto bodů hygienické limity nepřekračujeme, dokonce nejsme ani na jejich hraně. Do celkového hluku okolí prakticky vůbec nepřispíváme (konkrétně do 0,6 dB). Naopak vyšel jako podstatně hlučnější provoz v Nádražní ulici jako takový. Například rozjeté kamiony, autobusy, i některá osobní auta, přispívají hlukem výrazně více. Skutečnost je taková, že Nádražní ulicí přes den, v pracovní dny běžně projede oběma směry průměrně 150-220 OA/hod.(kolem např. 14.00 hod. i víc), a k tomu 20-25 kamionů/hod. mimo Wassu. Hluk je zde přes den prakticky permanentní, kde podíl aut Wassy nemůže být prakticky vnímán.

Se spoluprací nemáme problém, ale jak máme vyhovět člověku, který si stěžuje zejména na kamiony projíždějících na od něho 150 m vzdáleném vjezdu, v minimálním zorném úhlu, o kterých by nevěděl jinak, než že je sleduje permanentně neoprávněně kamerou, a které mu a celé rodině nezpůsobují vůbec žádnou újmu? Je to podle Vás objektivní připomínka?

Drylock? Tomu nerozumím, jak to s nimi jakkoliv souvisí?

Jen ještě jiný úhel pohledu na zamyšlenou: Jsme v Chrastavě stabilně fungující firmou, která zaměstnává buď přímo z Chrastavy, nebo jejího blízkého okolí skoro 80 lidí. Jak jsem uvedl, žádné hygienické limity neporušujeme a na objektivní připomínky se vždy snažíme najít efektivní řešení. Přesto jsme tady zejména, ale nejen panem Zatočilem jediní stále lynčováni. Bylo by tedy řešením všechny lidi propustit a přemístit sklad definitivně jinam? A co by sem přišlo pak?


Tak nejezdí tam i kamiony Drylocku? Jen se ptám, zda celkově užíváte celou halu Vy nebo je část pronajatá dalším a zbytečně pak je část kamionů na další společnosti.

Pokud jde o hluk, tak Mykana měla jinak nakládací plochy situované tak ,že se neodrážel hluk ve směr na Zatočilovi. Východní vjezd tam nikdy nebyl, takže potom se rozčilují, protože tento problém nezažili. Oba vjezdy, tedy dvory mají "uši", takže hluk jde zpět na rodinné domky.

Už jsem to zde psal, že si myslím, že zástěna na úrovně vjezdů, místo otevřeného prostoru, by odstínila jak problém se světlem, tak hlukem. Wink Takže se na sebe vzájemně škorpíte. Pokud se podíváte na původní půdorys Mykany, tak pan Zatočil skutečně neměl vjezd a volné prostranství před okny. I kdyby to měla být nějaká estetická stěna z dřevěných panelů do ocelové konstrukce, tak ušetříte minimálně stížnosti na hluk a světlo Wink V oboru BOZP a PO dělám skoro 20 let a z hlediska hlediska rizik si myslím, že hlavním předmětem je daný hluk a světlo. Třeba vyzkoušíte jednu zástěnu , např. u západního vjezdu a uvidíte, že možná stížnosti ustanou. Nezkoušel jste konzultaci s Vaším OZO k prevenci rizik, tedy "bezpečákem"? Mimo měření, pokud jsou stížnosti Vám může poradit i opatření nebo, kde ví, že je podobný problém. Jsem řešil v Liberci v jednom automotive a třeba problém s hlukem se vyřešil, že v noci neotevírali na stranu, kde byly domky dveře (zaměstnanci bočními dveřmi chodili na kouřovou a nechali je otevřené, což pak hluk z haly pouštělo ven na objekty, takže nešel udělat vhodný časový snímek a tedy měření vycházelo, ale jak otevřeli dveře, tak bylo zle).

Provoz na komunikacích zase tak hlučný není, bydlím v přízemí a přežil jsem když kolem jezdily denně kamiony do Brenaldi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zatocilradim



Založen: 18.4.2022
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: so listopad 25, 2023 3:51 pm    Předmět: Citovat

Dobrý večer
Jen pro zajímavost pár čísel z posledních dní.
Opět uvádíme, že se jedná pouze o východní část areálu a není to za celou 16ti hodinovou pracovní dobu. Celkový počet kamiónů tudíž bude ve skutečnosti mnohem vyšší.
16.10.23 cca 66 kamiónů !!!!!!!!
17.10.23 cca 51 kamiónů
18.10.23 cca 46 kamiónů
19.10.23 cca 53 kamiónů
20.10.23 cca 44 kamiónů
23.10.23 cca 36 kamiónů ale v době od cca 7.00 - 13.00
24.10.23 cca 44 kamiónů
25.10.23 cca 39 kamiónů
26.10.23 cca 35 kamiónů
27.10.23 cca 60 kamiónů !!!!!!!!!
30.10.23 cca 58 kamiónů
31.10.23 cca 42 kamiónů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: po listopad 27, 2023 12:36 pm    Předmět: Citovat

zatocilradim napsal:
Dobrý večer
Jen pro zajímavost pár čísel z posledních dní.
Opět uvádíme, že se jedná pouze o východní část areálu a není to za celou 16ti hodinovou pracovní dobu. Celkový počet kamiónů tudíž bude ve skutečnosti mnohem vyšší.
16.10.23 cca 66 kamiónů !!!!!!!!
17.10.23 cca 51 kamiónů
18.10.23 cca 46 kamiónů
19.10.23 cca 53 kamiónů
20.10.23 cca 44 kamiónů
23.10.23 cca 36 kamiónů ale v době od cca 7.00 - 13.00
24.10.23 cca 44 kamiónů
25.10.23 cca 39 kamiónů
26.10.23 cca 35 kamiónů
27.10.23 cca 60 kamiónů !!!!!!!!!
30.10.23 cca 58 kamiónů
31.10.23 cca 42 kamiónů


K vašemu udávanému počtu uvedu, že se jedná z vaší strany o účelové šíření dezinformace a situaci záměrně přiostřujete. Bylo vám přesně vysvětleno, že se limity pro naší halu vztahují na kamiony, ale do vašich počtů zahrnujete jakýkoliv typ(velikost) nákladního auta.
Pak vám bylo vysvětleno, že do haly bohužel přijíždí i kamiony cizích firem, které netrefí napoprvé správný areál, v této lokalitě kolem nádraží působí více firem.
Další značnou část vámi udávaných počtů, jak již také víte, tvoří kamiony, které měly přijet na jiný než zamluvený čas(přijely dřív), a proto je odesíláme na čekačku na náhradní parkoviště k nádraží. Často se ale stane, že k nádraží nedojedou a vjedou západním vjezdem do areálu, kde čekají. Jakmile na něho dojde řada, tak do areálu opět přijede, ale od vás už máme min. 2-3 čárky/od stejného nákladního auta. Všechno toto jsou kamiony, které vaše udávané počty značně zkreslují, přitom do té doby u nás odbavené vůbec nebyly.

Přestože vám bylo prokazatelně vysvětleno, jak je to s příjezdy a odjezdy kolem našeho areálu, tak zde na fóru máte stále potřebu tyto počty dokola záměrně zkreslovat k horšímu.

Jaký v tom máte záměr, uvádět neustále horší počty??? Svým způsobem by se již dalo chápat tak, že nás těmito příspěvky vlastně záměrně poškozujete, a situaci zbytečně významně přiostřujete.

A opět se zeptám, jakou skutečnou újmu vám provozem na východním vjezdu, o kterém nemůžete v žádném případě jinak vědět, než že jej protizákonně sledujete kamerou, způsobujeme???

Kdyby vám šlo skutečně o váš osobní komfort, kvůli kterému to celé přece děláte, tak byste řešil především celkový provoz na silnici hlavně před svým domem, kde vám za den projede hučících a dunících kamionů podstatně, až násobně víc, a nějaké "omezení" v tomto místě může teoreticky vzniknout.

Opatřením by pak mohlo být např. snížení rychlosti od kruhového objezdu po ulici Andělohorská, i třeba z důvodu provozu mateřské školky. (?)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Naše město Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 3 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com