Chrastava - www.chrastava.cz - homepage Chrastava
Fórum o Chrastavě
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

WASSA!!!!!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Naše město
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 1:04 pm    Předmět: Citovat

obcanzchrastavy napsal:
Dobrý den,
již dlouho se smutkem sleduji tuto kauzu, před kterou, zdá se, odpovědné vedení města strká hlavu do písku.
Svou nečinností město pouze přispívá k eskalaci situace.
Věřím, že k této situaci by mělo co říct opravdu hodně obyvatel z okolí, ale jistě se stejně jako já obávají, že by ně město mohlo "zakleknout", proto velmi oceňuji iniciativu rodin Zatočilových, Žďárských a pana Tlacha.
Pár let zpátky zde na fóru pan starosta Canov velice aktivně a příkladně komunikoval s občany, jako senátor na to už asi nemá čas, škoda.

Za sebe bych se ke kauze vyjádřil asi takto:
u skladovací haly této velikosti je denní množství kamionů 18 absolutně nedostačující. Vidím v tom snahu za každou cenu schválit projekt, uvést ho v život a pak, když si někdo bude stěžovat, tak to nějak ukopeme.

Ten někdo, kdo píše za účet "Wassa" pokud zastupuje společnost, tak by měl argumentovat věcně a zdržet se výhrůžek, manipulací, a snahy o zdiskreditování protistrany.

Držím rodinám Zatočilových a Žďárských palce a mrzí mne, že město Chrastava zde není na straně svých občanů.


Dobrý den,
upřímně mě mrzí, kam až tato situace zašla a jak zde naše společnost vykreslená.
Problémem těchto veřejných fór je, že si tu každý může napsat své připomínky, pocity, polopravdy, nebo úplné lži a to všechno beztrestně a nejčastěji pod nějakým pseudonymem. Zároveň jej lze šikovně použít jako nástroj pro veřejný lynč, kde s využitím podstatných jmen z předchozí věty, dokážete snadno vykreslit situaci dostatečně dramaticky, zkresleně a nechat celé postupně vygradovat, a to se tady právě děje.
Na spoustu věcí zde uvedených nejde nějak rozumně odpovědět. Máme nastavený limit 18 aut. Pan Zatočil zde opakovaně uvádí počty 60 - 80 aut. Po kontrole stavebním úřadem se pohybujeme zhruba na polovině těchto hodnot, existují na to samozřejmě zápisy. V tomto směru jsme tedy spíš poškozování uváděním nepravdivých skutečností. Přesto se tak děje nadále, a stále se zde zveřejňují nesmyslné, vymyšlené počty aut.
Hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká. Pracujeme na změně užívání stavby. Pokud vezmeme všechny související legislativní požadavky, tak žádné limity nepřekračujeme, tudíž tak nejsme pro okolí v žádném ohledu nebezpeční a změna užívání, resp. vydání kolaudačního rozhodnutí by tak měla být "administrativní" úpravou.
To co by mohlo podmínky kolem haly skutečně změnit, je jak píšete, argumentovat věcně. Určitě máme velký zájem tady s vámi fungovat ne na nože, ale co nejlépe. Zaměstnáváme u nás spoustu taky místních občanů, i lidí z blízkého okolí. Přispíváme do městské kasy nemalé peníze, které jsou využívané na veřejné, tedy pro vás místní občany prospěšné věci. Neděláme nikomu naschvály, chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc, a naopak hledáme všechny příležitosti, jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně.

Zdiskreditování protistrany? To určitě ne. Posuďte, jak moc zde jde o veřejné blaho, nebo spíš osobní prospěch a čemu tedy držíte palce.

Vámi zmíněné rodiny mají nějaký problém už minimálně od demolice původní továrny, jak jsem se již různě dozvěděl, tak asi né jen s námi. Tenkrát se zrodila myšlenka na odkup jejich domu, což by problém vyřešilo. Byla stanovena nějaká rozumná cena. Jenže jak jednání pokračovala, tak došlo z jejich strany k postupnému vyšponování této ceny až na neakceptovatelný nesmyl, a proto byla naše společnost nakonec nucena od tohoto jednání ustoupit.
Následně začaly na všechny možné úřady chodit různé podněty a dopisy, a založilo se toto fórum, se zjevným záměrem situaci co nejvíce zhoršit až vyhrotit. A protože se před jejich domem žádné významné drama neděje, tak nás až chronicky a neoprávněně sledují kamerou se záznamem na přední bráně, kde jim naším počínáním nemáme jak zasáhnout do soukromí, a mají zde potřebu psát, že nám zde projede 70-80 aut denně.

Samozřejmě k tomu existuje celá komunikace, a prakticky na všech úřadech, včetně těch zdejších tuto záležitost velmi dobře znají.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ja2



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 1:22 pm    Předmět: Citovat

Dobrý den,

Nikde konkrétně nepíšu že silnice je ve stavu jakém je jen z důvodu wassa, nebo snad ano?

Pisu jen to, že co se areál postavil, prošla silnice opravou novým povrchem a je více nakloněna než byla a ano zvýšenou dopravou všech jsou vyjete koleje. Ale s tím kraj nic nedělá. Jsou horší místa a stím také nic nedělá. O zubu času na dveřích osazenych v roce 2012 bych si troufala tvrdit, že s tím nemá nic společného.

Tak dejte návrh termínu schůzky městu, že chcete vyjít vstříc nám dotčeným obyvatelům, kteří vás jen z něčeho osočuji. Ať uspořádá schůzku a vy se vyjadrite kdy budete dodržovat ty počty kamionu jak mate. Troufám si bez počtu tvrdit, že jich je tady pořád několikrát víc než je povoleno.

Dejte mi prosím kontakt, kam mám napsat, ze po rozsvícení v hale třeba v tuto neděli v 22:00 se od cca 22:15 nedá u nás koukat na televizi.
Slibovalo se, že není problém nám pomoct s vyřešenim rušení TV hned při výstavbě. Posunuli jsme si anténu a televize hrála. Nevím co se stalo před vánoci, nějaké stěhování stroje nebo čehosi proběhlo něco zaplachtovaneho se privezlo a od té doby se to jen a jen zhoršuje. Je možné se k tomu postavit vstřícně?

Pokud by bylo dodržováno to, co je povoleno, a nebyla snaha o noční provoz, nijak bych nevstupovala do sporu. Ale my tady žijeme, chce žít v klidu a vychovávat děti. Před rokem a kousek jste sám říkal, že neee noční směna nehrozí, a vidíte to, je tady to, čeho jsme se obávali. A ano v době pořízení domu, tady byl klid. Asi 3x týdne kontejner vyvezl sběrný dvůr.

Nedivte se, že jsme nespokojení.




Wassa napsal:
Ja2 napsal:
Zdravím diskutující,

myslím, že každý kdo projíždí a prochází nádražní ulicí si musí za mokrá všimnout, že auta jezdi po vrstvě vody. Silnice je ještě krásně naklopena tak, aby voda stekala na pravou stranu, tedy od wassa a tekla vedle chodníku. Důkazem jsou nahozene domy, poničené dveře, shnile ploty - tedy u nás.
Psala jsem několikrát na kraj, kraj to přehodi na SČVK a ti něco málo posudlaji aby se neřeklo. Nejsou schopni si ani posbírat svůj majetek - zátaras a značky, které nějaký šikula uklidil do trávy a tam si veselé stojí už asi 2 týdny.
Povrch je popraskan, propadly.

Ano, chtělo by to aby se město zajímalo o své obyvatelé snažilo se jim život sprijemnit. Otázka co je priorita a co nese víc.

Myslím, že je dostačující to, že limit je denně překračován. Co by se dělo kdyby běžný smrtelník něco takhle denně prekracoval?

A co třeba dneska ta rána cca mezi 15 a 16 hodinou? To jsme vyskocili ze židle co se to děje. Děti se lekaji ran, ale neeee tam je vše v pořádku.

Mě stačilo to "přivítání" občanů na zasedání. Je vidět, že někdo je důležitý a někdo jen kus do počtu. Tohle se mě jako ženy, obyvatelky Chrastavy, docela dotklo.


Dobrý den,
nechci se vás nějak dotknout, ale pokud má být diskuze přínosná, musí vzejít z objektivních argumentů. To, že je silnice spádovaná k obrubníku, aby mohla voda stéct do kanálu, je přece standardní řešení. Stejně tak nevidím v našem fungování příčinu pro nahozený dům, poničené dveře, shnilé ploty,.. Pokud by byla naše hala dál směrem k nádraží, jako jiné firmy, nebo občani Chrastavy, tak jí budeme obsluhovat úplně stejně, a pak by šlo na vrub komu? To co píšete, asi souvisí s umístěním domu bezprostředně u silnice, a celkovým provozem na ní. Je to asi úskalí bydlení u silnice. Svou roli v tom také určitě hraje i zub času.[/quote]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ja2



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 12

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 1:49 pm    Předmět: Citovat

Jen otázka. Na jaké polovině hodnot se nacházíte? Snad ne na polovině 18 ks denně. Pokud polovina toho co píše pan Zatočil, i tak prekraxujete limit. Nebo ne?


Wassa napsal:
obcanzchrastavy napsal:
Dobrý den,
již dlouho se smutkem sleduji tuto kauzu, před kterou, zdá se, odpovědné vedení města strká hlavu do písku.
Svou nečinností město pouze přispívá k eskalaci situace.
Věřím, že k této situaci by mělo co říct opravdu hodně obyvatel z okolí, ale jistě se stejně jako já obávají, že by ně město mohlo "zakleknout", proto velmi oceňuji iniciativu rodin Zatočilových, Žďárských a pana Tlacha.
Pár let zpátky zde na fóru pan starosta Canov velice aktivně a příkladně komunikoval s občany, jako senátor na to už asi nemá čas, škoda.

Za sebe bych se ke kauze vyjádřil asi takto:
u skladovací haly této velikosti je denní množství kamionů 18 absolutně nedostačující. Vidím v tom snahu za každou cenu schválit projekt, uvést ho v život a pak, když si někdo bude stěžovat, tak to nějak ukopeme.

Ten někdo, kdo píše za účet "Wassa" pokud zastupuje společnost, tak by měl argumentovat věcně a zdržet se výhrůžek, manipulací, a snahy o zdiskreditování protistrany.

Držím rodinám Zatočilových a Žďárských palce a mrzí mne, že město Chrastava zde není na straně svých občanů.


Dobrý den,
upřímně mě mrzí, kam až tato situace zašla a jak zde naše společnost vykreslená.
Problémem těchto veřejných fór je, že si tu každý může napsat své připomínky, pocity, polopravdy, nebo úplné lži a to všechno beztrestně a nejčastěji pod nějakým pseudonymem. Zároveň jej lze šikovně použít jako nástroj pro veřejný lynč, kde s využitím podstatných jmen z předchozí věty, dokážete snadno vykreslit situaci dostatečně dramaticky, zkresleně a nechat celé postupně vygradovat, a to se tady právě děje.
Na spoustu věcí zde uvedených nejde nějak rozumně odpovědět. Máme nastavený limit 18 aut. Pan Zatočil zde opakovaně uvádí počty 60 - 80 aut. Po kontrole stavebním úřadem se pohybujeme zhruba na polovině těchto hodnot, existují na to samozřejmě zápisy. V tomto směru jsme tedy spíš poškozování uváděním nepravdivých skutečností. Přesto se tak děje nadále, a stále se zde zveřejňují nesmyslné, vymyšlené počty aut.
Hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká. Pracujeme na změně užívání stavby. Pokud vezmeme všechny související legislativní požadavky, tak žádné limity nepřekračujeme, tudíž tak nejsme pro okolí v žádném ohledu nebezpeční a změna užívání, resp. vydání kolaudačního rozhodnutí by tak měla být "administrativní" úpravou.
To co by mohlo podmínky kolem haly skutečně změnit, je jak píšete, argumentovat věcně. Určitě máme velký zájem tady s vámi fungovat ne na nože, ale co nejlépe. Zaměstnáváme u nás spoustu taky místních občanů, i lidí z blízkého okolí. Přispíváme do městské kasy nemalé peníze, které jsou využívané na veřejné, tedy pro vás místní občany prospěšné věci. Neděláme nikomu naschvály, chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc, a naopak hledáme všechny příležitosti, jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně.

Zdiskreditování protistrany? To určitě ne. Posuďte, jak moc zde jde o veřejné blaho, nebo spíš osobní prospěch a čemu tedy držíte palce.

Vámi zmíněné rodiny mají nějaký problém už minimálně od demolice původní továrny, jak jsem se již různě dozvěděl, tak asi né jen s námi. Tenkrát se zrodila myšlenka na odkup jejich domu, což by problém vyřešilo. Byla stanovena nějaká rozumná cena. Jenže jak jednání pokračovala, tak došlo z jejich strany k postupnému vyšponování této ceny až na neakceptovatelný nesmyl, a proto byla naše společnost nakonec nucena od tohoto jednání ustoupit.
Následně začaly na všechny možné úřady chodit různé podněty a dopisy, a založilo se toto fórum, se zjevným záměrem situaci co nejvíce zhoršit až vyhrotit. A protože se před jejich domem žádné významné drama neděje, tak nás až chronicky a neoprávněně sledují kamerou se záznamem na přední bráně, kde jim naším počínáním nemáme jak zasáhnout do soukromí, a mají zde potřebu psát, že nám zde projede 70-80 aut denně.

Samozřejmě k tomu existuje celá komunikace, a prakticky na všech úřadech, včetně těch zdejších tuto záležitost velmi dobře znají.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GKCHRASTAVA



Založen: 6.11.2007
Příspěvky: 147

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 8:59 pm    Předmět: změna užívání? Citovat

A co kdyby jste napsal, že podle akreditovaného měření jste překračovaly počty kamionů a to prokazatelně. Co kdyby jste napsal , že záměrem firmy WASSA je mít zde třísměnný nepřetržitý provoz s celkovou zátěží 80ti kamionů denně? Pracovní doba od neděle od 22ti večer do soboty do 22ti večer? Co třeba sdělit, že měření nebylo až tak průkazné, protože dva subjekty odmítly měření? Zkuste hrát čistou hru? Zapomněl jsem , že WASSA LOGISTIK s.r.o. a její vedení ne vždy hrála čistou hru. Stačí hledat. Nicméně stále se jedná o to, že WASSA LOGIATIK s.r.o. neustále porušuje zákon a obchází kolaudační rozhodnutí. A to s tichým souhlasem města Chrastava. Je smutné , že nás město prodalo za 30 stříbrných. S těmi daněmi bych byl opatrný. Vzhledem k tomu, že WASSA LOGISTIC s.r.o má sídlo Bělá 100, 511 01 Mírová pod Kozákovem a tam odvádí daň ze zisku, třeba za rok 2022 ve výši 2014000 Kč. Jediné co WASSA LOGISTIK odvádí je daň nemovitosti a daň z mezd pracujících zaměstnaných. v provozovně Chrastava. To je jen aby všichni byli správně informováni. A můžu klidně dál pokračovat. Možná těch témat umíme otevřít víc. TO že WASSA na začátku něco slíbila a následně nedodržela, byla totiž jen hra. Nejsou to má slova. Ale informace od vás z firmy. Pokud bude schůzka velmi rád přijdu, Ale zatím se ke svolání nemá ani strana WASSA ani město? Pročpak? Třeba jednou někdo odkryje karty. Děkuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:16 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. Nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Takto jste to chtěli, o tuto změnu stavby před dokončením žádal vlastník stavby, změna ve stručnosti spočívala v navýšení počtu ramp a snížení počtu kamionů z 20 na 18. Že to nemá logiku? To jsme věděli již při projednávání této změny a podávali k tomu připomínky a námitky. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů už od počátku počítali a nyní se pokoušíte své jednání legalizovat. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.

S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:18 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. Nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Takto jste to chtěli, o tuto změnu stavby před dokončením žádal vlastník stavby, změna ve stručnosti spočívala v navýšení počtu ramp a snížení počtu kamionů z 20 na 18. Že to nemá logiku? To jsme věděli již při projednávání této změny a podávali k tomu připomínky a námitky. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů už od počátku počítali a nyní se pokoušíte své jednání legalizovat. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.

S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:19 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. Nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Takto jste to chtěli, o tuto změnu stavby před dokončením žádal vlastník stavby, změna ve stručnosti spočívala v navýšení počtu ramp a snížení počtu kamionů z 20 na 18. Že to nemá logiku? To jsme věděli již při projednávání této změny a podávali k tomu připomínky a námitky. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů už od počátku počítali a nyní se pokoušíte své jednání legalizovat. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.

S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:21 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. Nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Takto jste to chtěli, o tuto změnu stavby před dokončením žádal vlastník stavby, změna ve stručnosti spočívala v navýšení počtu ramp a snížení počtu kamionů z 20 na 18. Že to nemá logiku? To jsme věděli již při projednávání této změny a podávali k tomu připomínky a námitky. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů už od počátku počítali a nyní se pokoušíte své jednání legalizovat. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.
S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:34 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že si vymýšlíme, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Vám ten počet nevyhovuje, ale takto jste si požádali o změnu stavby před dokončením, to není zlovůle okolí, ale požadavek stavebníka, kterým jste zvýšili počet ramp a snížili počet kamionů z 20 na 18. že to nemá logiku, zvýšit počet ramp a snížit počet kamionů? To jsme věděli již při projednávání změny stavby před dokončením. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů již od počátku počítali a nyní se snažíte jen o legalizaci svého počínání. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.
S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:35 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že si vymýšlíme, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Vám ten počet nevyhovuje, ale takto jste si požádali o změnu stavby před dokončením, to není zlovůle okolí, ale požadavek stavebníka, kterým jste zvýšili počet ramp a snížili počet kamionů z 20 na 18. že to nemá logiku, zvýšit počet ramp a snížit počet kamionů? To jsme věděli již při projednávání změny stavby před dokončením. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů již od počátku počítali a nyní se snažíte jen o legalizaci svého počínání. Dále, uvádíte, že nesedí počty kamionů, které uvádíme my, a které máte v zápisech. My jsme si vyžádali rozhodnutí o přestupku, kde je jasně uvedeno, že město ve svých počtech nezapočítává z nějakých důvodů část dopravní obslužnosti. Ne, že bychom viděli duchy nebo si naše čísla přikrášlovali, ale pouze část dopravní obslužnosti není započítána. Závěrem k počtu kamionů si dovolím jen podotknout, že je zvláštní, že naše čísla považujete za vymyšlená, ale snažíte se na hygieně legalizovat povolený počet kamionů na 88 za den, což je počet, který přibližně v některých dnech odpovídá našim počtům a je verifikován i rozhodnutím o přestupku. Když jsem četl váš příspěvek a došel k části ?chováme se ke všem slušně, snažíme se vždy vyjít vstříc a naopak hledáme všechny cesty jak náš provoz ještě více ztišit, aby nás okolí vnímalo co možná nejméně? zamáčkl jsem dojetím slzu. Pak mi ale došlo, že to s tím ztišením asi nemyslíte příliš vážně, to by jste asi jinak nežádali o povolení 88 kamionů v denních hodinách a 16 kamionů v nočních hodinách, přejezdy VZV. I když je pravda, že po 2,5 letech provozu byly konečně na VZV vyměněny návleky za pevné lyžiny. To ostatně i v červnu 2022 sliboval pan Mynář, a nedošlo k tomu.
Uvádíte, že máme (i další rodiny) problém již od počátku, tj. již od doby, kdy docházelo k demolici bývalé Mykany. Ano, budete možná překvapený, ale když bydlíte v přímém sousedství s takovýmto areálem, tak máte problém, když dochází opakovaně ke zhutňování povrchu válcem s vibracemi, což byly práce které byly zakázány. Nebo když jste se na báňském úřadě snažili o povolení odstřelu komínu místo jeho rozebrání. Nebo, vrátíme-li se do přítomnosti, když máme problém s tím, že ignorujete povolené množství kamionů stavebním úřadem, což tu sami přiznáváte a bylo to již opakovaně prokázáno stavebním úřadem. Každý kamion obsloužený v areálu vytváří hluk, hluk z příjezdu, hluk z odjezdu, hluk z nakládání při vjezdu VZV do kamionu. A to se násobí počtem kamionů. Hluk je přesně tím důvodem proč zde všichni upozorňujeme na situaci, kterou bych ze strany firmy WASSA nazval anarchií.
Mysteriózně jste tu již v minulosti uváděl, že máme nějakou skrytou motivaci. Dvakrát jsem Vám odpovídal, že naší motivací je dodržování povoleného počtu kamionů, protože tím klesne počet kamionů na obou stranách areálu. To se Vám ovšem nehodí do konstrukce fabulací a polopravd. Takže jste nyní jste přišel s tím, že nám jde o peníze. V úvodu jste tu psal o polopravdách, dovolte mi tedy abych tu Vaši doupřesnil. Odkup nemovitosti nám byl před demolicí skutečně nabídnut, uváděná rozumná cena byla polovina částky firmou WASSA zaplacená za areál sběrny surovin v místě východní brány. Takže to je k této Vaší první polopravdě. Toho, že je situace v okolí neúnosná, jste si vědomi sami. Ostatně, to byla přesně věta, kterou nám sdělil pan Mynář, který k nám byl v květnu 2022 vyslán a mimo jiné navrhl znovu odkup nemovitosti. Jakmile jsme tento způsob řešení akceptovali a navrhli kupní cenu, tak jsme se domlouvali na zpracování kupní smlouvy a odhadu nemovitosti. Nejprve měl návrh zpracovat doktor Ficner, Váš právní zástupce. Po nějaké době pan Mynář sdělil, že právní zástupce je časově hodně vytížený a domluvili jsme se, že návrh kupní smlouvy zpracuje naše strana. Po vypracování smlouvy advokátkou jsme Vaší straně smlouvu zaslali a následně několik měsíců čekali na vyjádření, které za celou dobu nepřišlo. Pouze nám bylo sděleno, že smlouvu kontroluje pan doktor Ficner, který je ovšem časově vytížený. A to bylo vše. Faktem tedy zůstává, že kupní cenu navrženou před demolicí Mykany jsme odmítli, kupní cenu vzniklou ze znaleckého posudku, který jste nechali zpracovat jsme jednou navýšili, a to z důvodu přestěhování zubní ordinace do jiných prostor. Požadavek na navýšení kupní ceny nebyl při jednání s panem Mynářem z jeho strany odmítnut, pokud by pan Mynář řekl, že k navýšení ceny nemůže dojít vrátili bychom se k původně dohodnuté ceně a o zubní ordinaci by se nejednalo. Faktem tedy zůstává, že jste jednání nepřerušili, ale udělali z nás blbce, když jste nás nechali připravit smlouvu a poté dělali mrtvé brouky. Neměli jste ani tolik slušnosti abyste na podzim roku 2022 odpověděli na náš dopis s dotazem ohledně stavu přípravy kupní smlouvy. Zřejmě to bude souviset s tím, že již v červenci 2022 jste věděli, že Krajská správa silnic Libereckého kraje vydala k navýšení počtu kamionů zamítavé stanovisko a neměli jste již důvod nás udržovat v pocitu, že se snažíte situaci řešit. Námi uvedená tvrzení rádi potvrdíme emailovou komunikací, kterou jsme spolu vedli.
Ještě se vyjádřím k další polopravdě. Uvedl jste, že jste byli nuceni od jednání s námi ustoupit a následně se založilo toto fórum a na úřady začaly chodit různé dopisy a podněty. O formě ?ukončení? jednání jsem již psal, takže jen uvedu, že první příspěvek na fóru je z 25.8.2023, tedy rok po tom, kdy pan Mynář za firmu WASSA vyvolal u nás jednání. Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.
S pozdravem

Zdeněk Žďárský
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:36 pm    Předmět: Wassa - polopravdy a fabulace 1 Citovat

Vážený uživateli Wassa,
v minulosti jste nás tady na chrastavském fóru nařknul, že si vymýšlíme, že k žádnému překračování povoleného množství kamionů nedochází. nyní jsme se dostali do fáze, kdy provozní ředitel firmy pan Knittel na zasedání zastupitelstva řekl, že povolený počet kamionů nedodržujete, protože vám to rozhodnutí nevyhovuje. Nyní tu velice ležerně přiznáváte, že překračujete povolené množství kamionů, protože "hala je pro obslužnost pouze 18ti auty skutečně moc velká". To při vší úctě není problém obyvatel v sousedství. Měli jste si naplánovat takovou velikost haly, kterou dokážete obsluhovat s povoleným počtem kamionů. Vám ten počet nevyhovuje, ale takto jste si požádali o změnu stavby před dokončením, to není zlovůle okolí, ale požadavek stavebníka, kterým jste zvýšili počet ramp a snížili počet kamionů z 20 na 18. že to nemá logiku, zvýšit počet ramp a snížit počet kamionů? To jsme věděli již při projednávání změny stavby před dokončením. Je zcela evidentní, že jste s navýšeným počtem kamionů již od počátku počítali a nyní se snažíte jen o legalizaci svého počínání.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Žďárský



Založen: 24.6.2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: út březen 26, 2024 10:38 pm    Předmět: omluva Citovat

Omlouvám se za opakované vložení příspěvku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: st březen 27, 2024 8:16 am    Předmět: Re: změna užívání? Citovat

GKCHRASTAVA napsal:
A co kdyby jste napsal, že podle akreditovaného měření jste překračovaly počty kamionů a to prokazatelně. Co kdyby jste napsal , že záměrem firmy WASSA je mít zde třísměnný nepřetržitý provoz s celkovou zátěží 80ti kamionů denně? Pracovní doba od neděle od 22ti večer do soboty do 22ti večer? Co třeba sdělit, že měření nebylo až tak průkazné, protože dva subjekty odmítly měření? Zkuste hrát čistou hru? Zapomněl jsem , že WASSA LOGISTIK s.r.o. a její vedení ne vždy hrála čistou hru. Stačí hledat. Nicméně stále se jedná o to, že WASSA LOGIATIK s.r.o. neustále porušuje zákon a obchází kolaudační rozhodnutí. A to s tichým souhlasem města Chrastava. Je smutné , že nás město prodalo za 30 stříbrných. S těmi daněmi bych byl opatrný. Vzhledem k tomu, že WASSA LOGISTIC s.r.o má sídlo Bělá 100, 511 01 Mírová pod Kozákovem a tam odvádí daň ze zisku, třeba za rok 2022 ve výši 2014000 Kč. Jediné co WASSA LOGISTIK odvádí je daň nemovitosti a daň z mezd pracujících zaměstnaných. v provozovně Chrastava. To je jen aby všichni byli správně informováni. A můžu klidně dál pokračovat. Možná těch témat umíme otevřít víc. TO že WASSA na začátku něco slíbila a následně nedodržela, byla totiž jen hra. Nejsou to má slova. Ale informace od vás z firmy. Pokud bude schůzka velmi rád přijdu, Ale zatím se ke svolání nemá ani strana WASSA ani město? Pročpak? Třeba jednou někdo odkryje karty. Děkuji


Dobrý den,
vidím jako velice neefektivní vytahovat nějaké věci z minulosti, a ještě si je třeba podle potřeby přiohnout. Většina lidí neví jak to skutečně kdysi bylo, a nelze tedy tyto vaše verze a tvrzení udělat správný názor. Minulost pouze dává prostor pro vznik různých demagogií a domněnek, které to nikam neposunou. Doslova zde můžete napsat prakticky cokoliv, jakoukoliv "blbost", buď záměrně, a nebo jste to mohl jenom špatně pochopit, ale protože za to nejste jakkoliv odpovědný, tak vás příliš nezajímá, a netrápí, jaký to bude mít dopad. Tím bych řekl, že ta úroveň sdělení značně klesá.
Například je nesmysl, že je někde nezměřený hluk, nebo že někde něco proběhlo nekorektně. Kdyby to bylo jak píšete, tak by KHS nikdy nemohla vydat souhlas. Stejně tak nevím proč píšete o zisku Wassy, která ale nemá jenom pobočku tady. Zde v Chrastavě odvádíme, jak píšete, "JEN" daň z nemovitosti, která je ale už skoro dva miliony. Mezi roky 21/22 zastupitelstvo tuto daň svým odsouhlasením zvedlo o skoro 100%, dozvěděli jsme se to v podstatě oznamovací větou, a kde na ní vezmeme nikdo neřešil.
Pak bych ještě uvedl na pravou míru to změnové řízení. To, že hlukově tyto počty vychází ještě neznamená, že to tak bude. Není pravděpodobné, že bychom je dokázali ze 100% vyčerpat. Ale na druhou stranu se nám nemůže nikdo divit, že nechceme absolvovat s každou další změnou podobný proces.

Tady vidíte, že od vás správné, nebo zcela přesné informace také nepřicházejí.

Myslíte, že by bylo možné si alespoň na chvíli připustit, že tu dřív nebo později k nějakému navýšení pravděpodobně dojde a zkusit se pobavit nad nějakým řešením?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wassa



Založen: 1.11.2023
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: st březen 27, 2024 9:49 am    Předmět: Re: Wassa - polopravdy a fabulace Citovat

Žďárský napsal:
Vážený uživateli Wassa,
v minulosti...

Rozhodně to není naše strana kdo se snaží o zhoršení a vyhrocení situace.
S pozdravem

Zdeněk Žďárský


Dobrý den,
shrnu odpovědi do několika bodů.

1) Využití haly se postupem času změnilo, proto měníme i její nastavení v kolaudačním řízení.
2) Evidentní jsou pouze opět vaše domněnky, nic víc za tím není.
3) Legalizovat - přesně, o nic jiného nejde. Pohybujeme v legislativních limitech, a protože tak potřebujeme dlouhodobě fungovat, tak řešíme změnou užívání stavby.
4) Navyšování počtu - Počet odbavených aut je výrazně nižší = nějaká auta k nám nepatří, nějaká vyjedou jednou bránou, zajedou do druhé, atpod. A upřímně, nějaká si tak jako tak přihodíte.
5) Sarkasmus - zamáčkl slzu? Chcete tedy popřít, že se zejména na vaší straně, po mém příchodu do Chrastavy(podzim 2022) nic k lepšímu nezměnilo? Nedošlo zde k výraznému snížení původního hluku? Návleky, přejezdy VZV, kontejner na papír, bavení se lidí, nebo zalepení zamezení světla z průzoru ve vratech, omezení provozu CHRD, atpod.? Lžu? Jste skutečně upřímný?
6) Opravím vaše tvrzení - limit 88 aut není náš výmysl, ale hranice AŽ 88 aut vzešla právě na základě měření. Do stávající hlukové zátěže můžeme přidat až 88 aut, abychom ještě splnili hlukové limity. Vše ostatní co píšete je zase vaše demagogie.
7) Neměl jsem tak ani na mysli rodiny v okolí, jako tu vaší a Zatočilových.
Cool Náš hluk - podle hlukové studie přispíváme do celkového hluku v okolí max. jednotkami procent. O podstatně větší hluk se stará nedaleká rychlostní silnice a pro vás hlavně provoz na Nádražní ulici jako takový. Ten ale nevnímáte. Vám vadí pouze ten od nás. Je to tak?
9) Odkup vašeho domu - četl jsem dvakrát, co jste napsal, a když to shrnu, tak jste vlastně potvrdil mojí verzi. Bohužel po vašem navýšení odkupní ceny s vámi už od nás nikdo jednat nechtěl, proto jste možnost opětovného snížení ceny už neměli.
10) Jen oprava - vyjádření ze silnic jsme dostali až na jaře 2023, nikoliv v červenci 2022.
11) Váš první příspěvek 25.8.2023 na toto fórum, ale i váš podnět k prošetření na stavební úřad(8.8.2023) jste napsali jen pár dní po mé osobní návštěvě u vás doma (přesně 26.7.2023), o kterou jste mě požádali smskou přes námi zveřejněné číslo, které jsme dali k dispozici pro účely hlášení různých závad. Při této schůzce byla přítomna paní Zatočilová, paní Žďárská, pak asi váš syn p. Žďárský, a odehrála se v ordinaci. Nejprve jsem od nich načerpal věcné připomínky související se západní bránou, a pak přešlo téma schůzky právě k odkupu vašeho domu, kde jste mě upozornili na to, že s vámi p. Mynář / p. Ficner od podzimu 2022 přestali komunikovat, a jak to tedy s tím odkupem bude. A protože nic nebylo, tak jste začali dělat přesně ty věci, o kterých jsem vám psal včera. To je prostě fakt.

Pane Žďárský, viděl bych jako velice přínosné, abychom spolu zkusili najít řešení, kde vám a vaší rodině můžeme zpříjemnit soužití s námi a kde vám můžeme skutečně pomoct. Pan Tlach tu kdysi psal o protihlukové zdi. Dovedl bych si jí představit místo našeho stávajícího plotu. Tím by došlo k výrazné eliminaci hluku z nakládek, protože s našimi auty na vaší straně asi problém jinak vyloženě nemáte. Došlo by i k omezení světla z našeho areálu do ulice - směrem k vašemu domu. Je to pro vás přínosné řešení, měli byste o to zájem?

Kamil Knittel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GKCHRASTAVA



Založen: 6.11.2007
Příspěvky: 147

PříspěvekZaslal: st březen 27, 2024 9:22 pm    Předmět: Re: změna užívání? Citovat

Pane Knitl, opravdu neumíte jednat na rovinu? Já jsem neuvedl žádné nepravdy nebo polopravdy. Demagogií a zastrašovaní a polopravdy tu dáváte do fóra Vy. Ale pojďme k vysvětlení polopravd a zavádějích osočení ve Vašem posledním příspěvku.

Add daně - napsal jste že WASSA odvádí velké daně v Chrastavě. Což pro nezasvěcené není celá pravda a proto jsem to pro nezasvěcené uvedl na pravou míru.

Add daň nemovitosti. Ač s podivem, nejste jediný kdo je dotčený zvednutím koeficientu. Všichni Chrastavě platíme o 100% víc. Takže Vás litovat nebudu. nesmyslný argument. Pokud se Vám to nelíbí, nebo na to nemáte, odstěhujte se. Tuhle volbu mají všichni.

Add měření hluku. Opět vycházím z veřejně dostupných informací. Všichni žijeme v právním státě .

Add změny. Ano chcete změnu bez ohledu na okolí. Ale okolí změnu nechce. Nic totiž z toho nemá. Jen stále zhoršující se podmínky k životu. Nelze vycházet z pozice peněz a síly a zastrašování. Nejsou totiž 90-tá leta. I když jak tak kolem sebe koukám někomu by to vyhovovalo.

Add ostatní věci, které jsem zde naznačil? To je o svědomí a vědomí těch, kteří s tím mají nebo měli co do činění. Pokud to někoho zajímá, lze dohledat, Je to věc veřejná. A zas tak minulost to není, že?

Add porušování kolaudačního rozhodnutí? Vědomé porušování zákona. A Vy jste se k tomu veřejně přiznal. Pokuta směšná z rozhodnutí MU Chrastava? To je asi tak, když majitel restaurace je smířen s tím, že číšníci o obírají o 10% tržby. Takže pokuta za nedodržení a to opakované v minimální výši je v podstatě při obratu firmy minimální položka.

Stále ale platí nabídka, že se sejdeme ať víte jak tichý je Váš provoz v našem okolí. Stála hladina hluku na pozadí je relativně únosná, Ale nepravidelné rázy při přejíždění VZV po nákladových rampách není nic příjemného od 6ti ráno do 22té večer. Bydlím me tu déle než je tu WASSA LOGISTIK, tak by bylo fajn, kdyby ten co přišel později, dbal na dobré mravy. Děkuji


Dobrý den,
vidím jako velice neefektivní vytahovat nějaké věci z minulosti, a ještě si je třeba podle potřeby přiohnout. Většina lidí neví jak to skutečně kdysi bylo, a nelze tedy tyto vaše verze a tvrzení udělat správný názor. Minulost pouze dává prostor pro vznik různých demagogií a domněnek, které to nikam neposunou. Doslova zde můžete napsat prakticky cokoliv, jakoukoliv "blbost", buď záměrně, a nebo jste to mohl jenom špatně pochopit, ale protože za to nejste jakkoliv odpovědný, tak vás příliš nezajímá, a netrápí, jaký to bude mít dopad. Tím bych řekl, že ta úroveň sdělení značně klesá.
Například je nesmysl, že je někde nezměřený hluk, nebo že někde něco proběhlo nekorektně. Kdyby to bylo jak píšete, tak by KHS nikdy nemohla vydat souhlas. Stejně tak nevím proč píšete o zisku Wassy, která ale nemá jenom pobočku tady. Zde v Chrastavě odvádíme, jak píšete, "JEN" daň z nemovitosti, která je ale už skoro dva miliony. Mezi roky 21/22 zastupitelstvo tuto daň svým odsouhlasením zvedlo o skoro 100%, dozvěděli jsme se to v podstatě oznamovací větou, a kde na ní vezmeme nikdo neřešil.
Pak bych ještě uvedl na pravou míru to změnové řízení. To, že hlukově tyto počty vychází ještě neznamená, že to tak bude. Není pravděpodobné, že bychom je dokázali ze 100% vyčerpat. Ale na druhou stranu se nám nemůže nikdo divit, že nechceme absolvovat s každou další změnou podobný proces.

Tady vidíte, že od vás správné, nebo zcela přesné informace také nepřicházejí.

Myslíte, že by bylo možné si alespoň na chvíli připustit, že tu dřív nebo později k nějakému navýšení pravděpodobně dojde a zkusit se pobavit nad nějakým řešením?[/quote]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Naše město Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 7 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com