Chrastava - www.chrastava.cz - homepage Chrastava
Fórum o Chrastavě
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Manuál pro kandidáty ANO

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Politika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Filip



Založen: 4.1.2014
Příspěvky: 42

PříspěvekZaslal: pá říjen 03, 2014 11:19 am    Předmět: Manuál pro kandidáty ANO Citovat

Myslím, že tento článek odpoví na četné a nezodpovězené dotazy na adresu volebního programu ANO, bude líp, které se tu na foru objevují.

Jindřich Šídlo: Manuál pro kandidáty ANO

Vážení kandidáti hnutí ANO, dovolte, abychom vám pogratulovali k úspěchu v prvním kole castingu na roli "nezávislý odborník - nepolitik - skutečná osobnost - profík" v komunálních a senátních volbách 2014. Nyní je před vámi druhý, neméně obtížný krok. Centrála kampaně pro vás proto připravila tento komunikační manuál, jímž je nutné se řídit.



Předvolební kampaň s sebou nese několik nepříjemných okolností, například setkání s voliči, kteří mohou kandidátům klást otázky. Centrála se bude snažit zabezpečit, aby byly otázky vždy spontánně pokládány po pečlivé předchozí kontrole (zajistí: Kleslová), přesto nelze stoprocentně zajistit, že se mezi tázajícími neobjeví skutečný volič, kterého by mohly zajímat tzv. "konkrétní body" našeho volebního programu, který, jak jistě víte, nemáme.

Ve skutečnosti jde o dlouho připravovanou provokaci, jejímž průhledným účelem je snaha dehonestovat naše kandidáty zdánlivě jednoduchou otázkou, co - případně zda vůbec - si skutečně myslí. Ačkoliv jsme po pečlivém výběru v prvním kole konkurzu přesvědčeni, že mezi vámi nikdo takový není, je třeba mít se v takové situaci na pozoru.

Přes pečlivou kádrovou a vzdělávací činnost totiž uvnitř našeho hnutí stále ještě máme tzv. lidi s názorem, tedy s názorem, jehož podpora ve veřejném mínění může klesnout až pod kritickou sedmdesátiprocentní hranici.

Jsme nové hnutí a v našich počátcích se nám bohužel podařilo vytvořit dojem, že máme zájem o každého člena ochotného podpořit náš program, který nemáme. Díky obětavé činnosti především paní Kleslové se již podařilo tento názor obecně zproblematizovat a pevně věříme, že v době příští volební kampaně již podobné problémy nebudeme muset řešit vůbec.

V komunálních volbách důrazně nedoporučujeme využívat staré heslo ze sněmovních voleb 2013 "Budeme řídit město jako firmu". V minulosti tak v praxi již postupovaly například ODS či ČSSD a není jisté, že by voliči chtěli něco podobného ještě někdy opakovat. Stejná rizika s sebou nese i slogan "Nejsme politici, makáme", a to zejména s ohledem na skutečnost, že se našim představitelům podařilo mnohokrát neúmyslně prokázat, že to myslíme vážně.

Centrála na základě důkladného sociologického šetření konstatuje, že voliči pozitivně vnímají naše centrální heslo "Prostě to..." v jeho různých variacích. I při jeho doporučeném používání je třeba dát pozor, protože některé varianty nepůsobí na voliče nejvhodněji, jakkoliv se na první pohled zdá, že by mohly řešit krizovou komunikační situaci, v níž se kandidát ocitne. Např.: Prostě se o to nestarejte, které plánujeme masivně využít v povolebním období.

Velmi důležitá je v předvolebním období osobní prezentace kandidáta na sociálních sítích. Žádáme proto kandidáty, aby v době kampaně sociální sítě pokud možno bez dozoru vůbec neužívali. To platí i pro další politiky hnutí ANO, zejména poslance Martina Komárka, jehož příspěvky na síti Facebook považuje řada voličů i předseda Babiš za rafinovanou parodii.

Pro skutečně krizové situace doporučujeme použít následující postup.

Věříte Andreji Babišovi, že skutečně nikdy nespolupracoval s StB?
Samozřejmě a vy byste měl taky.

Nemáte opravdu pochybnosti?
Samozřejmě že nemám.

A nemáte na to nějaký názor?
Samozřejmě že nemám. Vlastně mám.

A jaký?
Stejně jako řada členů našeho hnutí jsem pracoval v podniku zahraničního obchodu a jsem si stoprocentně jist, že žádná taková podmínka nehrála v mé práci žádnou roli. Už před třiceti lety jsem to jasně řekl svému řídicímu důstojníkovi, který to také deklaroval jako svědek u soudu... Dáte si koblihu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Filip



Založen: 4.1.2014
Příspěvky: 42

PříspěvekZaslal: pá říjen 03, 2014 11:49 am    Předmět: Citovat

Volby 2014: láska, sex a politika, MUDr. Jan Hnízdil

Říkám ANO!!!

Volby na krku a voliči naprosto neteční. Jako tupé stádo. Je potřeba je nějak ztopořit. Ale jak? Koblihy už tu byly. Guláš je provařený. Vodňanské kuře nezabere, ani kdyby jim ho Jarda Jágr strkal pod nos. Na pomoc je potřeba povolat profesionály: gurua moderního sexu Sigmunda Freuda a gurua moderní reklamy Edwarda Bernayse. Sex, reklama a volby mají hodně společného. Volební kampaň není o rozumové úvaze. Naopak. Cílem volební kampaně je rozum potlačit. Přinutit voliče, aby jednal emocionálně. Když má čas a prostor, aby se zamyslel proč a koho volit, volební kampaň selhala. Osvědčeným nástrojem a zbraní vlivu tvůrců reklamy je sex. Schopnost našeho mozku spojovat silné emoce s abstraktními idejemi znamená, že je poměrně snadné spojit volební program se základní pudovou potřebou. ?Tradiční metodou při prodeji aut je položit na karoserii spoře oděnou ženu. V mysli zákazníka vznikne asociace mezi hromadou plechu a sexuální touhou. Důsledek je jasný: když si koupíte tento produkt, uspokojí se vaše touha a váš sexuální život se zlepší. Freud a Bernays pěkně pohromadě ? v ďábelském objetí?, píše neuropsycholožka Kathleen Taylorová v knize Brainwashing.

?Naši občané jsou politikou dost znechucení, tak ten sex je nějaké oživení?, říká Andrej Babiš. Je mužem činu. Zemi zaplavil billboardy, z nichž na nás shlíží ve společnosti neobyčejně půvabných žen. On sám vedle nich vypadá mužnější a krásnější. Podprahově nám sděluje: ?Budete - li volit ANO, možná i Vás si některá z krasavic všimne. Možná i na Vás padne odlesk jejich půvabů.?. Není podstatné, jaké mají kandidátky názory a občanské postoje. Ani to, co už pro společnost udělaly. To, čím přitahují je jejich nadpozemská krása a jasné, prosté sliby.

?Kulturní prostředí pro naše děti? Prostě ho postavíme?, slibuje Eliška Kaplicky, vdova po architektu Janu Kaplickém. Žena magicky přitažlivá, tajemná a svůdná, schopná svým šarmem muže okouzlit a podmanit si je. Archetyp femme fatale.

?Hospodárné fungování Prahy 6? Prostě na to dohlídneme?, slibuje právnička Patricie Pražáková. Žena jemná a něžná, pečující a ochraňující. Ztělesnění plodnosti a mateřství. Archetyp matky.

?Tým profíků na magistrátu? Prostě ho postavíme?, ?Bezpečnější Praha 2? Prostě na to dohlídneme?, slibuje Adriana Krnáčová, bývala ředitelka Transparency International ČR. Žena půvabná, inteligentní, spravedlivá, ale také bojovná, ostrá jako břitva a tvrdá jako kámen. Archetyp Xeny.

?Správné zákony pro naši zemi? Prostě zamakáme?, ?Průhledné fungování naší země? Prostě na to dohlídneme?, ?Láska , sex a politika.?, hlásá spoře oděná Laura Janáčková a slibuje, že zajistí, aby zdravotní pojišťovny hradily léky na poruchu erekce. Žena zralá, divoká a nespoutaná. Sexuoložka tělem i duší. Archetyp vamp.

Těm nádherným ženám se rád odevzdám. Viagru si rád zaplatím. A vůbec se na ně nebudu zlobit, když po volbách prostě nic nepostaví, prostě na ničem nezamakají a prostě na nic nedohlédnou. Jsou pro mne erotickými symboly a vítězkami voleb 2014. ANO, s nimi bude líp!



MUDr. Jan Hnízdil
Vyšlo v Lidových novinách, 30. 9. 2014
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Chrastava -> Politika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com