Přihláška k účasti ve výběrovém řízení na použití prostředků Fondu rozvoje bydlení města Chrastavy pro rok 2002

1. Jméno fyzické nebo právnické osoby:
 
2. Jméno statutárního zástupce právnické osoby:  
3. Rodné číslo fyzické osoby:  
4. IČO právnické osoby:  
5. Přesná adresa bydliště fyzické osoby nebo sídlo právnické osoby:  
6. Telefonické spojení:  
7. Přesné označení upravované budovy (adresa vč. části města, čísla popisného a čísla stavební parcely):  
8. Přesný popis účelu, na který je půjčka požadována (viz podmínky výběrového řízení):  
9. Předpokládaný termín začátku čerpání půjčky:  
10. Předpokládaný termín ukončení akce:  
11. Požadovaná výše půjčky (při kumulaci účelů - do max. výše 100 tis. Kč

- uveďte výši pro každý účel zvlášť):

 

Datum:

Podpis:

Upozornění:

Povinné přílohy k výběrovému řízení FRB jsou uvedeny na druhé straně této přihlášky.

  1. Výpis z katastru nemovitostí, dokládající vlastnictví budovy, vydaný Katastrálním úřadem v Liberci po 12. 6. 2002
  2. Stavební povolení či jiný příslušný doklad o přípustnosti akce (např. sdělení stavebního úřadu k ohlášení stav. úprav), která nebo jejíž část je předmětem půjčky
  3. Příslušná projektová dokumentace, pokud ji předepisuje příslušný právní předpis (stavební zákon) pro potřeby řízení o povolení stavby
  4. Předběžná písemná dohoda s dodavatelem akce, která je předmětem půjčky, jejíž součástí bude odhad ceny akce či při svépomoci písemný rozpočet nákladů (zpracovaný kvalifikovanou osobou), které při realizaci budou doloženy fakturami a účty
  5. Písemný návrh na stanovení záruky za poskytovanou půjčku ve výši alespoň 130% požadované půjčky
  6. Opis výpisu obchodního rejstříku či živnostenského listu u právnických osob
  7. Doklad o příjmové situaci žadatele (průměrný měsíční výdělek, popř. jiný doklad)

Pozn.: Výše uvedené písemnosti budou předkládány v originálech nebo v úředně ověřených kopiích.